slika

Upravljanje ljudskim potencijalima – kako kreirati kvalitetan oglas za posao

Za razliku od oglasa za proizvod ili usluge, oglasima za posao pokušavamo doći do idealnog kandidata za našu organizaciju. U ovome ćemo članku objasniti važnost oglasa za posao te najvažnije korake u pronalasku i odabiru najkvalitetnijih kandidata.

 

Koji su koraci u odabiru pravih kandidata za svoju organizaciju?

Prije svega, definirajte ono što se traži u skladu s potrebama organizacije u datom trenutku. Oglas za posao treba sadržavati jasan opis radnog mjesta te željene profesionalne i osobne kompetencije. Sljedeći je korak provesti selekcijski proces.  Nakon predselekcije, organizira se i proces intervjua. Osobni razgovor s kandidatom omogućit će vam veći uvid u kompetencije, kao i očekivanja te motivacije određenih kandidata. Tek ćete tada kao organizacija moći biti sigurni da ste blizu odabiru pravog kandidata.

 

Koja je uloga oglasa za posao u pronalasku kvalitetnih kandidata?

Odabir kvalitetnih kandidata polazi od kvalitetnog oglasa za posao. Isto onoliko vremena koliko će prosječan poslodavac posvetiti čitanju jednog životopisa ili molbe potencijalnih kandidata, toliko će vremena i osoba koja traži posao posvetiti čitanju oglasa za posao – ne više od dvije minute. Kako bi se privukli kvalitetni i kvalificirani kandidati, potrebno je da i oglasi za posao budu jednako kvalitetno napisani.

 

Kako zadržati pažnju kandidata prilikom čitanja oglasa za posao?

Tijekom pisanja oglasa za posao, imajte na umu kako je vaš ključan zadatak motivirati posloprimca da pročita oglas u cijelosti te da na temelju pročitanoga odredi koliko je kvalificiran za navedeno radno mjesto i motiviran za prijavu.

Oglas za posao mora biti kratak, jasan i zanimljiv. Prilikom sastavljanja oglasa koristite ključne riječi koje je moguće povezati s radnim mjestom koje ste odlučili oglasiti. Tako će se vaš oglas istaknuti među ostalima te će dodatno privući potencijalne kandidate. S druge strane, s ključnim riječima ne treba pretjerivati, već ih koristiti na razuman i umjeren način.

Tajna je kvalitetnog oglasa za posao predstaviti što bolje informacije u malo teksta. Podijelite tekst u nekoliko tematskih cjelina po važnosti: informacije o organizaciji, što očekujete od kandidata koje odaberete za radno mjesto, što nudite zauzvrat, koji je početak samog rada, postoje li neke određene situacije i uvjeti koje kandidati trebaju znati od početka (mogućnost prekovremenog rada, potrebu vozačke dozvole i sl.)

 

Postoje li još neke informacije koje se mogu uključiti u oglas za posao?

U oglasu za posao spomenite i neke specifičnosti. Osim ugodne radne atmosfere i mogućnosti napredovanja, budućim će kandidatima zasigurno biti drago saznati već iz oglasa za posao da im se u sklopu posla nude i dodatne pogodnosti (npr. besplatne edukacije, službeni mobitel, službeno računalo i sl.). Time će oglas za posao sasvim sigurno biti mnogo informativniji te će privući mnogo više kvalificiranih kandidata koji će biti vrijedno pojačanje za vašu organizaciju.

Osim kvalitetnih oglasa za posao, potrebno je provesti i kvalitetan proces intervjua. Više o tome kako prepoznati najbolje kandidate u procesu intervjua, pročitajte ovdje.


Tagovi

event manager  hub  javnost  komunikacija  kreativnost  ljudski resursi  mediji  objava za medije  odnosi s javnošću  posao  pr  press  projekt  volonteri  volontiranje  
©Udruga Hepicentar 2018