pexels-photo-459688

Sve što trebate znati o gostujućim blogovima

Jeste li se ikada upitali zašto je neki bloger toliko poznat i što to njegov blog čini toliko zanimljivim? Blogeri koji imaju mnogo pratitelja znaju odgovor na ovo pitanje. Da bi neki blog bio kvalitetan, potrebno ga je održavati i oglašavati. Blogeri stalno moraju pisati novi i zanimljivi sadržaj, inače će čitatelji jednostavno otići drugdje. Jedna od tajni zanata i uvijek atraktivnog i svježeg sadržaja krije se u gostujućim blogovima.

 

Što je gostujući blog i koje su njegove prednosti?

Pisanje gostujućih blogova objavljivanje je članaka na tuđim blogovima. Takvo je pisanje i mudra metoda koju koriste blogeri za povećanje prometa na svojim internetskim stranicama. Drugim riječima, zahvaljujući gostujućim blogovima dobivate novu publiku te time ostvarujete novi promet na svome blogu.

Nadalje, gostujući blogovi poboljšavaju vaš SEO učinak na uistinu ekonomičan način. Jedan od razloga zašto vam gostujući blog pomaže da dobijete promet je taj što ste tako izloženi širokoj i relevantnoj publici. Osim toga, uspostavljate vjerodostojnost i autoritet jer ste dovoljno cijenjeni da vaše članke objavljuju i na drugim, nerijetko bolje posjećenim internetskim stranicama. Nakon što steknete takav imidž, čitatelji te internetske stranice nerijetko će potražiti i vaš blog da pronađu još dobrih članaka.

 

Zašto je važno da se naša stranica povratno posjeti?

Posjet čitatelja vašoj internetskoj stranici je upravo ono čemu težite. Takva povratna veza (eng. backlink) pomaže vas rangirati na tražilicama kao što je Google. Broj povratnih veza predstavlja posjećenost, tj. popularnost neke internetske stranice.  Dakle, više povratnih veza znači veću popularnost internetske stranice u očima Google tražilice te se prilikom pretraživanja ta stranica, ako je uglednija, pojavljuje što bliže vrhu.

Što je vaša stranica više i bolje rangirana na rezultatima tražilice, to podrazumijeva i veći ugled te više posjetitelja na vašim stranicama što u konačnici može značiti više klijenata, sponzora ili više prihoda od oglašavanja. Sve u svemu: bolji imidž i reputaciju te više prihoda.

 

Kako pronaći stranice koje nude priliku za gostujuće blogove?

Ako ste odlučili podijeliti svoje znanje i vještinu pisanja kao gostujući bloger, bitno je da znate kako pronaći prave stranice koje će rado objaviti ono što napišete. Pri tome morate imati na umu da je najbolje potražiti one stranice koje su povezane i time bitne za vašu struku, interes ili područje jer će time i publika bloga biti zainteresirana za isto područje. Ako uz to blog već ima aktivnu publiku (jer se njegov sadržaj dijeli i komentira), uspjeh je svakako zajamčen.

Kao i u mnogim drugim slučajevima, tako je i u ovome Google vaš najbolji prijatelj. Štoviše, Google je jedno izvrsno i ogromno mjesto za pretragu gostujućih blogova. Ako za pretraživanje samo upotrebite one prave, ključne riječi, možete lako pronaći dobre kandidate. Bitno je i da ključna riječ bude riječ iz područja kojim se bavite. Stoga, ako se bavite modom ili vas ona zanima i o tome biste željeli pisati kao gostujući bloger, koristite ključne riječi kao „moda“ i „piši za nas”. Takva bi vas pretraživanja trebala odvesti do stranice koje nudi priliku gostujućim blogerima da tu istu stranicu obogate svojim kreativnim idejama.

 

Gostujući su blogovi izvanredna prilika za pokazati svoju kreativnost, ali i zaraditi popularnost te pomoći drugom blogeru da svoj blog „začini“ novim primamljivim sadržajem. Pronaći pravu stranicu koja će pružiti ovakvu priliku ponekad nije lako, no takva se potraga i sav trud zasigurno isplati. Porast broja čitatelja i bolja pozicija na pretraživačima pokazat će vam zašto je ova taktika toliko popularna među najpoznatijim svjetskim blogerima.


Tagovi

event manager  hub  javnost  komunikacija  kreativnost  ljudski resursi  mediji  objava za medije  odnosi s javnošću  posao  pr  press  projekt  volonteri  volontiranje  
©Udruga Hepicentar 2018