pexels-photo-1036641

Kako brzo i učinkovito pronaći sponzora za pokretanje projekta

Imati odličnu ideju ili pak nekoliko njih za pokretanje savršenog projekta ponekad nije dovoljno. Čak i da smo zamislili koncept projekta u detalje i već vidimo njegovo izvršavanje, vrlo je vjerojatno da ćemo zastati na jednoj stepenici – onoj financijskoj. Kao i za sve što vrijedi imati, tako je i za ostvarivanje projekta potrebno izdvojiti početni kapital da bismo došli do konačnog cilja.

U nastavku saznajte kako za svoju organizaciju, određeni događaj ili projekt pronaći odgovarajućeg sponzora te osigurati da odlične ideje kraj ne dožive na papiru, već u uspješnoj realizaciji.

Važno je dobro se predstaviti

Da biste ostvarili sponzorstvo, prvo se morate znati dobro predstaviti potencijalnom sponzoru. Zvuči jednostavno? Razmislite prije nego odgovorite. Vrlo je vjerojatno da će se tom istom sponzoru predstaviti i mnogo drugih organizacija koje će također svojim kreativnim idejama pozivati ili nagovarati na sponzorstvo.

Prodajte svoju ideju na tržištu punom sponzora

Nužno je da se istaknete iz jednolične mase ideja i svojom idejom pogodite u sridu kako bi sponzor vaše ciljeve i interese vidio kao svoje. Upoznajte svog sponzora prije nego on upozna vas. Otkrijte što sponzoru možete ponuditi zauzvrat. Tako ćete, jednom kada mu se javite, zvučati profesionalnije, sigurnije, ali i odvažnije jer se tada projekt provodi na obostranu korist.

Dobra je komunikacija (uvijek) ključ uspjeha

U komunikaciji sa sponzorom, budite samouvjereni, jasni i konkretni. Ideju predstavljajte na isti takav način, budite sigurni u njezinu uspješnost jer će tada i sam sponzor povjerovati u uspjeh. Usprkos mišljenju mnogih, na sponzorstvo ne treba neumoljivo nagovarati niti za njega moliti. Ako je ideja dobra, to će i sam sponzor primijeniti. Na vama je samo da istaknete sve prednosti tog specifičnog projekta ili događaja kako bi sponzor znao da ulaže u vrijedne ideje i, što je još važnije, pozitivne ishode. Upamtite, sponzorstvo je dogovor koji se provodi na obostrano zadovoljstvo.

Pretočite ideje na papir

Možete imati izvrstan koncept provedbe projekta, no ako sponzor nakon predstavljanja vašeg projekta ne zaključi da je saznao nešto izvanredno, taj isti koncept nikada neće zaživjeti. U tome važnu ulogu igra molba za sponzorstvo kojom sponzoru predstavljate cjelokupnu ideju i tražite financijska sredstva.

Molba za sponzorstvo neka bude informativna i obećavajuća za sponzora. Prikažite svoju organizaciju kao ozbiljnu i odgovornu, te kao onu koja zaslužuje financijsku podršku, no nipošto ne zaboravite naglasiti obostranu korist koja je odlučujući faktor u ustupanju financijskih sredstava. Također, prije slanja bilo kakve molbe ili informativnog materijala o svojoj organizaciji, potrudite se da su vam internetske stranice ili društvene mreže ažurirane i prikazuju najnovije te važeće informacije.

Ruka ruku mije

Kao što je spomenuto, kada tražite sponzorstvo, bitno je i što sponzoru nudite zauzvrat. Štoviše, važno je da se donirani novac naposljetku reflektira i na uspješnost njegova poslovanja, imidža ili brenda. Ono što uvijek možete ponuditi zauzvrat, a nikada se ne odbija, jest dobra marketinška promocija. Jer, tko može odoljeti dobrom marketingu. Pokažite zahvalnost promoviranjem svog sponzora kao marketinškog partnera putem svih promotivnih kanala, bilo da se radi o tradicionalnim kao što su plakati, brošure i sl. ili modernim kao što su društvene mreže. Sponzor će time nadograditi temelje dobrog imidža, a vi ostvariti uspješno i možda dugotrajno partnerstvo.

 

Sponzorstvo je možda ponekad teško ostvariti, no učinak koji ima uistinu vrijedi svakog truda. Sponzorstvom ne dobivamo samo financijski vjetar u leđa, nego i pokazujemo javnosti da određena poznata i utjecajna organizacija stoji iza nas i naših ideja. Štoviše, jednom kada se ostvari, vrlo je vjerojatno da će ta suradnja potrajati i nakon što se projekt ili događaj okonča. A time će i svaku nadolazeću brilijantnu ideju biti puno lakše realizirati.


Tagovi

event manager  hub  javnost  komunikacija  kreativnost  ljudski resursi  mediji  objava za medije  odnosi s javnošću  posao  pr  press  projekt  volonteri  volontiranje  
©Udruga Hepicentar 2018